domingo, 6 de abril de 2008

Controls policials

Dijous de la setmana passada vaig sortir des pis i de cop i volta me trob amb un control policial a s'entrada de s'edifici. Me varen demanar es passaport i sa targeta de residència.

El dia anterior vaig estar cercant-la per fotocopiar-la i no l'havia trobat! Així que vaig pujar, vaig agafar es passaport, el vaig mesclar amb paperassa i vaig baixar abaix i fer veure que trobava es passaport però no sa targeta. "On la tens?" - Me demanaren. A dalt, al pis. "Ves a cercar-la".

Tot fos per guanyar temps, així que cap a nes pis vaig tornar i mentre ells esperaven pacientment abaix, xequejant a tot aquell que passava, jo vaig tenir temps per cercar-la amb tranquil·litat i trobar-la.

Els controls policials estan posant-se bastant rígids, i els que surten pitjor parats són els propis xinesos.

No hay comentarios: